888 Sports Recenzie

888 Sport este unul din cei mai noi operatori de pariuri sportive care au obtinut licenta ONJN de functionare pe teritoriul Romaniei. Desi la prima vedere 888 Sport nu este o agentie de top, foarte multi pariori prefera sa parieze online pe platforma deoarece beneficiaza de cote foarte bune, operatorul avand o marja mica de profit.

Casa de pariuri 888 Sport face parte din grupul 888 Holdings plc si este operat de catre 888 Romania Limited, subsidiara a grupului. Compania principala este una dintre pionierii pokerului online. 888 Holdings PLC a fost infiintata in 1997. 888 este cunoscuta datorita turneelor de poker complexe fiind la fel de renumita precum cele mai mari site-uri de poker online (ex: Poker Stars).

Platforma de pariuri sportive a fost dezvoltata pe 888 din anul 2008. Pe 888 Sport sunt puse la dispozitie o multime de evenimente sportive in fiecare zi, operatorul reusind sa acopere aproape toate ligiile europene dar si din cele mai indepartate colturi ale lumii. Zilnic oferta sportiva este foarte bogata, iar 888 Sport este acum renumit pentru cotele avantajoase oricarui parior profesionist. In ceea ce priveste cotele de joc, putem spune ca 888 Sport se afla in topul celor mai buni operatori, chiar pe prima pozitie.

De curand, operatorul a reusit sa dezvolte foarte bine si platforma de pariuri. Daca la inceput, pariorii nu aveau foarte multe optiuni sau oferte si promotii, acum inca de la inregistrarea pe platforma de joc, puteti beneficia de un bonus considerabil de pana la 1.000 Lei. Pe langa bonusurile si promotiile atractive, se ofera si cote marite la diverse derby-uri din Liga Campionilor sau din cele mai importante competitii europene.

La fel ca si principalii competitori de pe piata de pariuri online, operatorul incearca sa le ofere pariorilor posibilitatea de a paria de oriunde si oricand, folosind orice metoda de plata. Pentru asta, este disponibila acum o platforma dedicata pariurilor de pe mobil si optiunea de a incarca si retrage banii direct de pe mobil. Principalele metode de plata sunt aceleasi ca la celelalte site-uri de pariuri online, iar alimentarea contului se face instantaneu.

Odata cu introducerea pe platforma a sectiunii de pariuri sportive, operatorul 888 pune la dispozitie utilizatorilor intreaga gama de produse online pentru gambling: Pariuri, Poker, Cazino si Bingo. Site-ul este disponibil in limba romana.

Pariuri pre-meci

888 Sport este unul din cei mai buni operatori de pariuri cand vine vorba de oferta bogata si cotele marite. Zilnic oferta de pariuri este una din cele mai buni, utilizatorii platformei avand la dispozitie mii de evenimente din diverse competitii sportive atat din fotbal cat si din tenis, rugby, handbal, baschet, etc. Pariorii au la dispozitie peste 40 de sporturi asa ca si cei care prefera sa parieze pe diverse evenimente sportive mai putin cunoscute, au acum la dispozitie cote foarte bune si o oferta interesanta de pariuri pre-meci.

Dupa cum ati putut observa si 888 Sport prezinta pe prima pagina cele mai multe oferte dedicate pariurilor din fotbal. Este principalul sport apreciat de pariorii europeni si cei din Romania, asa ca toti operatorii activi pe teritoriul tarii noastre, incearca sa ofere cele mai multe oferte si optiuni de pariere pentru meciurile din fotbal.

Principala atractie a pariorilor este reprezentata de meciurile importante din competitiile internationale precum Liga Campionilor, Liga Europa, dar si din campionatele puternice europene precum Premier League, La Liga, Bundesliga, Ligue 1,Serie A. Asa cum spuneam si mai sus, 888 are una din cele mai bogate oferte de pariere pentru evenimentele importante din fotbal. Pentru meciurile din Liga Campionilor sunt disponibile peste 130 optiuni de pariere, in timp ce meciurile din campionatele nationale primesc in jur de 110-130 optiuni de pariere. Oferta de pariuri pe fotbal nu este la fel de bogata pentru meciurile din competitia interna.

Cele mai populare optiuni de pariuri cautate de pariori sunt: cote pentru echipa castigatoare, sansa dubla, pariuri cu handicap, scor corect, rezultat pe reprize, primul gol, marcatori rezultat pauza/final, etc.

Desi tenisul este unul din cele mai apreciate sporturi in Romania dupa fotbal, oferta 888 Sport nu este una foarte bogata. De obicei sunt scoase in evidenta principalele turnee ATP si WTA. Se ofera pana la 30 optiuni de pariere, iar pentru meciuri mai putin cautate, raman disponibile doar pariurile pe castigator si seturi. In general, la pariurile pe tenis se poate paria pe castigator, total game-uri, seturi, pariuri pe handicap, etc.

Hocheiul si baschetul sunt sporturile pentru care operatorul este pregatit mereu cu peste 70-100 optiuni de pariere. Bineinteles ca cel mai mare interes in randul pariorilor il reprezinta principalele meciuri din NHL (hochei) si NBA (baschet).

Pariuri Live

Daca sectiunea de pariuri pre-meci am tot laudat-o, introducand 888 Sport in randul celor mai buni operatori pentru numarul de evenimente si optiuni de pariuri, cand vine vorba de pariurile Live, lucrurile stau total diferit.

Din pacate, operatorul nu oscileaza si in ceea ce priveste pariurile Live dispunand de o platforma modesta care ar putea fi imbunatatita pe viitor. In primul rand numarul de evenimente Live este foarte mic comparativ cu lista pariurilor pre-meci. Pe langa acesta, meciurile Live nu dispun si de o transmisiune in direct pe platforma.

In timpul meciurilor sunt disponibile statisticile in timp real dar fara o reprezentare grafica. O optiune speciala de care poate beneficia orice parior cu incredere este „Inchidere pariu”. Aceasta optiune permite in timpul meciurilor Live sa fie retrage castigurile inainte de terminarea partidei. Optiunea poate fi activata pentru pariurile simple si multiple efectuate doar in sectiunea de pariuri Live.

Poker si Cazino

Operatorul le pune la dispozitie pariorilor si alte jocuri virtuale si jocuri de poker online. Toate sectiunile pot fi accesate direct din platforma dedicata pokerului. Aceasta se descarca direct in calculator gratuit. Aplicatia necesara accesarii platformei de poker trebuie descarcata doar de pe site-ul 888. Pokerul la 888 este un produs de top punand la bataie zilnic peste 100.000 de euro in sute de turnee.

La cazino pot fi experimentate cele mai noi jocuri de slot si ruleta. Bineinteles ca se gasesc aici si jocuri de jackpot la care se pot castiga si peste 4 milioane de dolari.

Depuneri si retrageri

Depunerile in contul de jucator se fac direct in Ron. Operatorul pune la dispozitie utilizatorilor mai multe optiuni pentru efectuarea unui nou depozit sau pentru retrageri. Principalele metode de plata folosite online pe 888 Sport sunt:

-Transfer Bancar -Card de credit (MasterCard, VISA); -PaysafeCard -Skrill -Neteller

Depunerile prin Transfer Bancar pot dura in jur de 2-3 zile dupa confirmarea platii la banca. Pentru celelalte metode de plata, depunerea se face automat dupa confirmarea depunerii. Suma minima de depunere este de 10 Euro. Limita pentru retrageri este de 3 euro.

Agentia de pariuri 888 Sport nu percepe comision pentru depuneri si retrageri.

Dupa efectuarea primei depuneri este necesara verificarea contului de jucator. Aceasta se poate face rapid incarcand pe platforma o copie dupa buletin sau pasaport pentru validarea varstei.

Promotii

La 888 pariorii au parte de foarte multe oferte si promotii. Inca de la inregistrare, pariorii noi au parte de un bonus foarte mare, de pana la 1.000 Ron. Acest bonus de Bun Venit nu este acordat in totalitate de la prima depunere. Se acorda mai multe bonusuri de 40 Ron care trebuie pariate de 10 ori pentru a debloca urmatoarele bonusuri. Acest lucru se repeta pana la epuizarea bonusului de pana la 1.000 Ron.

De multe ori un gol in prelungirile meciului poate sa dea peste cap orice pariu simplu. Pentru asta, la 888 Sport pariorii beneficiaza de o oferta inedita la meciurile din Liga Campionilor, Liga 1, Premier League, La Liga si Bundesliga. Minutul Special 88 am putea spune ca este minutul de aur, deoarece daca se marcheaza un gol dupa acest minut si „distruge” un pariu individual, atunci agentia returneaza suma mizata pana la 100 Ron. Pentru a fi eligibil acestei oferte, trebuie facut un pariu de minim 20 Ron pe echipa castigatoare sau scor corect.

Mina de Aur a Golurilor este o optiune dedicata celor care prefera pariurile pe marcatori. In cazul in care nu inscrie marcatorul favorit in meci, iar la final se termina partida cu minim 5 goluri marcate, atunci suma pariata este returnata, pana la 100 Ron. Regulile de eligibilitate sunt aceleasi ca si in cazul promotiei Minutul Special 88.

Relatii cu clientii

Pentru nelamuriri sau alte probleme legate de pariuri si functionalitatea incorecta a platformei, puteti apela la serviciul de relatii cu clientii folosind formularul de contact, numerele de telefon dedicate acestui serviciu sau adresa de mail.

Aplicatia mobila

In prezent casa de pariuri online 888 Sport beneficiaza de o versiune optimizata pentru mobil, dar si aplicatii care se pot descarca pe telefoanele cu Android si iOS.

Versiunea mobila a platformei ofera acces la principalele optiuni de joc. Se poate paria Live si retrage castigurile folosind optiunea „Inchidere Pariu”. Pe langa aceasta, se pot face depuneri si retrageri in orice moment.

888 Sport este un operator de jocuri de noroc online care detine licenta ONJN de functionare pe teritoriul Romaniei pana in data de 31.08.2026.