Betfair Poker Recenzie

Betfair este unul dintre pionierii gambling-ului online si unul dintre cei mai respectati operatori online din prezent. Operatorul este cunoscut deja pe piata pariorilor online pentru modul unic in care pariorii isi pot alege pariurile. Pe langa cotele si optiunile clasice, la Betfair pariorii profesionisti pot sa parieze si impotriva altor utilizatori. Este singura platforma de acest gen prezenta in mediul online. De aceea platforma Betfair este destinata in mare parte jucatorilor profesionisti.

In ceea ce priveste camera de poker de la Betfair, nu putem spune ca este una dintre cele mai mari din lume, insa premile oferite aici in fiecare luna depasesc peste 1 milion de euro. Asadar, jucatorii recreationali care doresc sa isi imbunatateasca tacticile dar si sa castige bani, pot incerca camera de poker. Acest operator este si unul dintre cei mai siguri din lume, asa ca toate datele personale sunt in siguranta in orice moment. Platforma de poker a acestui operator face parte si din reteaua iPoker, retea in care intra toti operatorii ale caror jocuri se desfasoara non-stop.

Turneele gazduite de Betfair au loc in fiecare zi si sunt destinate pentru toate categoriile de jucatori si nivele de joc. Precum alte mari platforme de poker si la Betfair jucatorii pot folosi acelasi cont pentru toate categoriile de jocuri disponibile. Betfair Entertainment Ltd este compania care detine acest brand, avand sediul in UK. In prezent detine si licenta ONJN pentru functionarea pe teritoriul Romaniei.

Promotii active

La Betfair Poker sunt active in fiecare zi zeci de oferte si promotii destinate in special jucatorilor activi in camera de poker, dar si celor noi inregistrati.

Bonus la prima depunere

Jucatorii noi au parte de un bonus de Bun Venit de pana la 1.500 de euro. Pentru a fi eligibil, utilizatorul inregistrat in camera de poker trebuie sa faca o depunere de minim 10 euro si primeste un bonus de 200%.

Bilete gratuite

Jucatorii activi si cei noi primesc o multime de bilete active. Chiar de la inregistrare utilizatorii au parte de 10 bilete pentru turneele speciale dar si inca 5 euro pentru platforma de Cazino.

Jucatori VIP

Betfair a pregatit o structura VIP pentru jucatorii activi. Aceasta structura se face pe 13 nivele de joc. Pentru a ajunge cat mai sus, utilizatorii trebuie sa ia parte la cat mai multe jocuri de poker. In functie de mizele din joc si castiguri, se acumuleaza puncte dar si VPP-uri. Aceste VPP-uri pot fi transformate in bani.

Freeroll

Big Win Acces este un turneu dotat cu premii considerabile la care au acces toti jucatorii inregistrati recent. Acestia primesc 5 bilete pe care le pot folosi in turneele de acest tip. Si jucatorii activi au parte de freeroll-uri la diverse turnee dotate cu premii de peste 500 de euro.

PRO

CONTRA

Soft

Camera de poker a operatorului se poate accesa foarte usor fiind o platforma gandita special pentru jucatorii recreationali si cei incepatori. In cazul in care apar probleme referitor la functiile platformei, poti apela la sectiunea destinata relatiei cu clientii. Betfair iti pune la dispozitie mai multe optiuni pentru a rezolva orice problema. Aplicatia Betfair este disponibila si pe mobil.

Cele mai populare sunt jocurile cash de pana la 5-10 euro. Pe langa mesele cash, jucatorii au la dispozitie si alte tipuri de poker. De preferat in randul jucatorilor sunt SNG-urile. Twister Poker este un SNG care se poate juca in 3 jucatori si valoarea premiilor poate fi aleatorie.