Netbet Poker Recenzie

Netbet este unul din cei mai mari operatori de gambling care isi desfasoara activitatea in Romania. Acest operator a fost printre primii care au reusit sa primeasca licenta ONJN de clasa I, datorita serviciilor de calitate si a platformei imbunatatite pe care o pune la dispozitie tuturor clientilor sai. Camera de poker a fost lansata in anul 2001. Pe atunci era cunoscut sub numele de Poker770. In ultimii ani si camera de poker Netbet a suferit imbunatatiri pentru a ajunge la standardele impuse de catre jucatorii profesionisti dar si pentru cei recreationali. Asadar, Netbet Poker este una din platformele de poker unde isi dau intalnire atat jucatorii amatori cat si cei profesionisti.

Platforma Netbet este printre cele mai performante si reuseste sa gazduiasca zilnic mii de turnee si mese cash de peste 1 milion de euro. Odata cu transformarea de la Poker770, Netbet Poker a reusit sa castige increderea a milioane de jucatori care populeaza acum platforma iar in orele de varf ajung si pana la 100.000 de jucatori activi.

Acest lucru face ca mesele cash sa se umple rapid si sa fie atractive si acele mese pe mize mai mare de care se plang multi utilizatori ca sunt destul de goale uneori la alti operatori. Cosmo detine in prezent reteaua de gambling Netbet. Aici se poate paria in siguranta o perioada lunga de timp, iar produsele complete ale operatorului sunt printre cele mai bune.

Promotii active

Toti utilizatorii noi vaneaza bonusurile de la inregistrare. La Netbet bonusul de Bun Venit iti poate tripla investitia pana la 1.500 de euro. Este un bonus foarte mare care se poate transforma intr-un profit mare atata timp cat stii sa iti gestionezi fondurile cu atentie. Netbet ofera acest bonus in mai multe transe in functie de activitatea pe platforma. Odata cu acumularea unui anumit numar de puncte se elibereaza cate 2 euro din bonus. De obicei la un turneu se castiga minim 27 de puncte. Ai la dispozitie 45 de zile de la data inregistrarii pentru a elibera integral bonusul.

Sunt si jucatori care nu vor sa se complice cu termenii si conditiile acordarii bonusului de 200% pana la 1.500 de euro, asa ca aleg varianta a doua. Aceasta este reprezentata de un bonus pana la 20 de euro care se acorda integral dupa efectuarea primei depuneri.

Jucatorii activi au parte de o multime de surprize si freeroll-uri. Dupa fiecare depunere la Netbet Poker, operatorul ofera 20 de sanse la satelitii Big Sunday. In cadrul acestui turneu premiile pot ajunge pana la 100.000 de euro. Pentru a beneficia de aceasta promotie se iau in considerare doar depunerile facute in contul de poker al platformei Netbet.

Netbet a pregatit si o schema VIP pentru utilizatorii activi care pot fi recompensati la final de luna in functie de punctele acumulate. Nivelul VIP creste sau scade la finalul lunii atunci cand se reseteaza clasamentul.

PRO

CONTRA

Foarte multi utilizatori ai camerei de poker prefera mesele cash Hold’em 6-max la care se pot aseza maxim 6 jucatori. Pe langa acestea predomina si mesele cu mize mici de pana la 1-2 euro. Doar in orele de varf utilizatorii pot da peste mai multi jucatori la mesele cash cu mize mari. Pe langa jocurile Hold’em si Omaha, operatorul are disponibile si mese de Seven Card Stud, Seven Card Stud 8 or Better si Five Card Stud.

Speed Poker este o alta optiune benefica pentru jucatorii rapizi. Dupa fiecare mana esti mutat la alta masa, asa ca atunci cand nu iti convin cartile poti da direct Fold si esti transferat la o masa unde primesti carti rapid. Viteza jocului creste de pana la 4 ori.

Twister Poker este disponibil si la Netbet. Se joaca in 3 oameni iar jocul incepe cand masa este plina. Se joaca in modul hyper turbo.

Soft

Netbet le ofera utilizatorilor o experienta speciala pe platforma de poker, avand un software imbunatatit care este optimizat in fiecare saptamana. Aici jucatorii isi pot alege singuri locul la mesele de cash, au auto re-buy si add-on disponibile pentru turneele speciale.

Camera de poker este disponibila in 8 limbi. De recomandat este sa descarci aplicatia direct de pe site-ul oficial, aplicatie optimizata pentru toate sistemele de operare si pentru mobil.

Serviciul de relatii cu clientii este disponibil 24/24 de ore chiar si pe live chat. Pentru micile probleme gasesti raspuns rapid in sectiunea FAQ.