Full Tilt Poker Recenzie

Full Tilt este unul dintre cele mai renumite platforme de poker online. Dupa o perioada in care lucrurile nu au stat deloc bine pentru acest operator, Poker Stars a achizitionat brandul si a reusit sa il readuca pe scena jucatorilor de poker. In 2012 a avut loc revenirea spectaculoasa a operatorului in topul celor mai bune camere de poker. Aici isi dau intalnire cei mai cunoscuti jucatori de poker din intreaga lume, iar in fiecare an au loc unele din cele mai mari turnee de poker dotate cu premii de zeci de milioane de euro.

Amaya Gaming detine in prezent brandul Full Tilt alaturi de Poker Stars. Milioane de utilizatori care joaca zilnic aici recomanda acest operator pentru calitatea produsului oferit. Fiind una din cele mai populate platforme de poker, automat jucatorii se bucura de calitate si rapiditate cand vine vorba de completarea locurilor de la mesele cash sau turnee.

Jucatorii activi beneficiaza in plus si de o schema VIP care ii recompenseaza in functie de mai multe criterii. Zilnic poti lua loc la cele mai tari mese de poker unde poti juca alaturi de alti jucatori experimentati si deja cunoscuti in mediul online. Full Tilt foloseste unul dintre cele mai bune software-uri asa ca experienta de joc este pe masura.

Promotii active

Jucatorii activi au parte de oferte si bonusuri periodice. Bineinteles ca nici jucatorii noi nu sunt neglijati, acestia avand la dispozitie bonusuri substantiale.Bonusul de Bun Venit de la Full Tilt ajunge pana la 600 de dolari pentru prima depunere. Acest bonus este acordat in proportie de 100% pentru prima depunere de pe platforma. Mare atentie inainte de a face prima depunere deoarece trebuie bifata optiunea Opt-In pentru a fi eligibil. In caz contrar nu se va acorda acest bonus. Bonusul nu este acordat integral, ci dupa acumularea a cate 25 de puncte pe platforma.

Aceste puncte fac parte din schemele de loialitate pe care Full Til le foloseste in prezent. Sunt 2 scheme de loialitate pentru care jucatorii pot opta:

EDGE

In aceasta situatie jucatorii primesc pana la 25% din rake sau din taxele de turneu. Bonusurile se acorda pe mai multe nivele in functie de puncte acumulare si rank: Edge (80 FTP), Edge Plus (250 FTP), Edge Prime. Punctele FTP se acumuleaza odata cu participarea la cat mai multe turnee. Nivelul Edge scade sau creste la fiecare final de luna.

Sunt si alte beneficii de care beneficiaza cei care folosesc aceasta schema:

PLAYERS CLUB

Al doilea program de loialitate se adresaza in special jucatorilor care doresc sa ia parte la foarte multe turnee. De aceea Clubul Jucatorilor a pregatit o multime de beneficii jucatorilor activi:

PRO

CONTRA

Full Tilt este unul din operatorii de poker online la care se desfasoara cele mai multe mese cash non-stop. Bineinteles ca predomina mesele cu mize mici intre 0,01-0,02 pana la 10-20 de dolari. De multe ori jucatorii experimentati se plang de site-urile unde nu pot juca cash pe mize foarte mari, dar la Full Tilt si acestea reusesc sa se umple destul de rapid chiar daca nu sunt atat de multe mese precum cele cu mize pana in 20 de dolari. Pe langa jocurile Hold’em si Omaha, la mesele cash se aduna si jucatori de Omaha Hi-Lo, Seven Card Stu 8 or Better.

Asa cum am precizat si mai sus, Full Tilt este unul dintre cei mai mari operatori de poker, deci au loc in fiecare an turnee importante dotate cu premii foarte mari. Full Tilt Online Poker Series, Micro Turbo Online Poker, MiniFTOPS sunt cateva dintre cele mai importante festivaluri de poker.

Soft

Operatorul a pregatit pentru toti clientii nemultumiti sau pentru cei care intampina probleme de software, o pagina speciala pe care poti fi contactati 24/24 de ore. Majoritatea problemelor care apar frecvent pe platforma isi gasesc raspunsul in categoria FAQ.

Full Tilt foloseste unul din cele mai bune software-uri si este disponibil acum pe toate sistemele de operare. In plus, a fost optimizat si pentru versiunea mobila, astfel incat jucatorii sa poata trai experienta Full Tilt oriunde si oricand.